Умови угоди

Шановні покупці!

Ознайомтеся, будь ласка, з умовами прийому та виконання замовлень у нашому інтернет-магазині.

Для того щоб оформити замовлення на нашому сайті, вам необхідно:

  1. Вибрати потрібний товар, його кількість та натиснути кнопку Купити.
  2. Перейти до Кошику замовлень та заповнити поля з інформацією про покупця, доставку та оплату.
  3. Оформити та підтвердити замовлення.

А також, ви можете оформити замовлення у телефонному режимі за будь-яким номером, що вказано у верхній частині сайту.

Ми рекомендуємо зареєструватися на сайті для створення вашого особистого кабінету, де ви завжди зможете переглядати історію своїх покупок.

Способи оплати

Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині Топ Сад складає 300 грн.

Для вашої зручності пропонуємо кілька способів оплати.

  • Післяплата (при частковій передоплаті, яка становить суму не менше 150 грн.)
  • Безготівковий розрахунок на картку ПриватБанку

При відправленні товару післяплатою, ми просимо вас внести передоплату в сумі не менше 150 грн. Все це пов’язано з тим, що більшість посилок вирушають із живими рослинами. Якщо клієнт із якихось причин не забере замовлення – його повертають назад, і за пересилання в обидві сторони доводиться платити нашій компанії. До того ж, переважно, ми відправляємо рослини, які можуть просто не пережити стільки подорожей без належного догляду та поливу. Вважаємо дуже важливим, що якщо клієнт робить передоплату, для нього є дійсно важливим отримати замовлений товар.

При пересиланні товарів післяплатою додатково оплачується комісія за переказ коштів відправнику.

Ми гарантуємо вам відповідальність та порядність. Якщо ви захочете повернути товар – просто оформіть у службі доставки повернення і ми повернемо вам гроші.

НЕОПЛАЧЕНІ ЗАМОВЛЕННЯ АНУЛЮЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ 7 ДНІВ.

Оформивши замовлення, будь ласка, чекайте на дзвінок менеджера, який підтвердить ваше замовлення. Замовлення вважається прийнятим лише після підтвердження.

З вашого боку може виникнути питання: Але як же тоді інші продавці відправляють саджанці післяплатою, адже вони теж ризикують? Практично всі, хто посилає саджанці поштою з оплатою післяплатою, закладають у ціну близько 25-35% на ризик повернення. Можливо, кожен помітив, як можуть відрізнятись ціни на різних сайтах. Ціна ж у каталозі “Топ Сад” не включає таку страховку, так як ми намагалися зробити її якомога нижче.

Зверніть увагу на таку інформацію:

З метою прискорення обробки інформації та щоб уникнути виникнення непорозумінь, після здійснення оплати вашого замовлення зв’яжіться з нашим контакт-центром або напишіть на Viber +380664318213 та повідомте (П.І.Б., номер замовлення, сплачену суму, дату платежу)

Якщо ви бажаєте сплатити за прострочений рахунок, обов’язково зв’яжіться з менеджером для уточнення наявності товару та підтвердження замовлення.

Спосіб доставки

Якщо ви оформили замовлення у вихідний або святковий день, то ми зв’яжемося з вами до 14-00 годин наступного робочого дня.

Термін доставки зазвичай становить 1-3 робочі дні, залежно від віддаленості населеного пункту.

Термін зберігання замовлення у відділенні “Нової Пошти” складає 5 днів з моменту прибуття посилки. Якщо ви з певних причин не змогли забрати вашу посилку, товар автоматично повертається до нас назад за тарифами перевізника.

Після відправлення вашого замовлення, ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної, завдяки якому ви можете відстежити орієнтовну дату прибуття та вартість перевезення. Коли посилка із замовленням буде доставлена у відділення, кур’єрська служба також повідомить вам цю інформацію у вигляді SMS-повідомлення (Viber).

Для отримання посилки вам необхідно мати при собі паспорт або документ, що підтверджує особу, а також номер товарно-транспортної накладної.

Кур’єрська служба «Нова пошта» здійснює доставку замовлень до міст та населених пунктів по Україні (на відділення або за вказаною адресою).

З адресами та графіком роботи відділень Нової Пошти та Укрпошти ви завжди можете ознайомитись на офіційних сайтах компаній.

Приблизну вартість доставки також можна розрахувати на сайті перевізників.

Колективне замовлення – найвигідніший спосіб замовлення.

Ми пропонуємо вам зробити одне спільне замовлення, об’єднавшись із родичами, друзями, сусідами і ми надішлемо його вам на одну адресу. Колективне замовлення дуже вигідне. Він дозволяє суттєво скоротити витрати на пересилання, оскільки всі транспортні витрати розділятимуться між замовниками.

Відправка замовлень із саджанцями здійснюється лише територією України та має сезонний характер. У зв’язку зі специфікою товару, розсилка замовлених саджанців провадиться:

  • осінній сезон – відправка замовлень з 25 серпня щорічно
  • весняний сезон – відправка замовлень з 15 березня щорічно

Терміни надсилання замовлень можуть змінюватись в залежності від погодних умов поточного сезону розсилки.

Замовити доставку на той чи інший сезон можна в будь-який час протягом року, також можна перенести доставку замовлення на наступний сезон, якщо вимагають особисті обставини. У такому разі, можливо, потрібно буде коригувати асортиментний список замовлення. Про початок прийому замовлень на той чи інший сезон відправки ми повідомляємо у новинах сайту, на наших офіційних сторінках у соціальних мережах та (Viber) розсилках. Рекомендуємо підписатися на наші розсилки, щоб бути в курсі наших новин.

Надсилання посилок має поетапний характер. Зі сплачених замовлень формуються чергові списки на відправку.

Після отримання повідомлення про відправлення вашого замовлення починайте підготовку місця посадки або зберігання саджанців. Про те, як це зробити ми докладно описували в статтях, рекомендуємо вивчити матеріал. За нашими даними працівники пошти не вчасно доставляють повідомлення про надсилання, тому не чекайте повідомлень від пошти, а самі контролюйте місцезнаходження вашої посилки за повідомленим вам номером ТТН.

Обмін та повернення

Якщо товар пошкоджено чи не відповідає замовленню, то:

  • Повідомте співробітника відділення. Ви маєте право відмовитися від посилки.

УВАГА!!!! Претензії щодо браку, недостачі, деформації продукції НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ, ЯКЩО посилка не була повністю перевірена у відділенні кур’єрської служби.

Обов’язково перевіряйте якість, кількість, комплектацію, цілісність товару у присутності кур’єра. У разі виявлення недоліків за перерахованими пунктами ви маєте право відмовитися від покупки.

У разі, якщо покупець, або довірена особа покупця, здійснює приймання товару та оплачує товар і надалі у нього виникають претензії щодо якості товару, кількості, цілісності, комплектації, то в даному випадку магазин не несе жодної відповідальності та повернення товару не виробляє.

Рекомендуємо Вам зробити декілька фото, щоб зафіксувати стан посилки та товару на момент отримання

Якщо ви вирішили відмовитися від замовлення, будь ласка, повідомте нам про це на електронну пошту info@topsad.com.ua. Коротко опишіть ситуацію та причину відмови. Додайте фото.

Важливо! Зовнішній вигляд рослин, що купуються, може відрізнятися від представлених рослин на фотографіях сайту. Всі фотографії на сайті мають лише ознайомлювальний характер, оскільки фото та характеристики моніторів не дозволяють точно передати всі відтінки.

Виникли питання? Складнощі по роботі з сайтом? Наші менеджери проконсультують Вас з усіх питань, пов’язаних з оформленням замовлення, оплатою та доставкою по телефону!